True blood.

Nu har jag varit hos Nadja och pratat lite och hämtat serian True blood. Ska kolla om Anton har lust att se den med mig. Vi började ju se serien, Entourage men eftersom jag valde att somna istället så vet jag inte om det var nått för mig. Kanske ska ge det en chans till, men först ska jag tvinga på Anton True blood serien istället. Sen har jag ju faktiskt glömt att berätta att min baby tog körkoret förra veckan. Vi har varit ute och åkt lite och snart är det ju faktiskt annas och mathildas tur också. Bara 1-2 månader kvar sen tar dom klivet in i vuxenvärlden. Jag själv måste vänta ett tag. Men det ska nog gå det också. Nu ska jag hämta nått att dricka. Vi hörs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0