älskar.sovmorgon.

Att vakna upp med världens bästa, att få sova ut till 11, att göra världens godaste frukost, att se topmodel på morgonen och mysa framför tvn utan att stressa är guld. Så här skulle jag vilja ha det varje morgon, för tänk så lätt det faktikst skulle vara att gå till skolan nu. Känns inte ens jobbigt just nu. Igår firade vi mattan, det var mysigt med massa godsaker och trevliga människor. Blev trött och grinig efter ett tag men sen kom anton och hämtade upp mig och det vände. Min huvudvärk och mitt magont var som bortblåst. Hur gör du anton?:D Sen tände vi massa ljus i mitt rum, låg och pratade och lyssnade på musik till vi slog på paradise där jacki och patrik vann. Inte otippat allts faktiskt. Nu ska jag sminka mig lite sen invänta ante. Puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0