orka vara ledsen

Kom nyss från en jogging-tur runt psyket. Sjukt härligt var det, behövdes verkligen. Har ångest över att jag inte rört mig på senaste 2 veckorna. Har ångest över allt just nu. Jävla ångest. Vet inte om det är för att jag snart ska få lingonveckan hehe, eller om det är nått annat som lurar men jag är hur som helst  i en dålig svacka nu. Känner mig för det första jätteful. Känner mig jävligt lat= ångest igen. Känner mig allmänt dålig, på typ allting. Känner mig dålig i skolan,som en vän, som en flickvän, som en dotter. Blä. Ställ inga följdfrågor eller liknade plz. Det här är bara för att skriva av mig och jag vet själv att de egentligen inte ligger till såhär men ja.. ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0